Livrare & Retur
Livrarea se va efectua in 1 – 3 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii prin Curier.

Taxele de expediere
Pentru comenzile achitate prin ordin de plata livrarea se va efectua dupa efectuarea dovezii platii pe Whatsapp sau email.
Transport GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 300 lei.
Pentru comenzile cu valoare de pana in 300 lei, taxa transportului este de 19 lei, iar livrarea cu optiunea deschidere colet este costa 25 lei.
Daca doriti sa trimiteti in service un produs urmati pasii urmatori:
- Completati formularul si il puneti alaturi de produsul defect in colet
- Ne trimiteti poze cu produsul pe whatsapp la numarul de telefon +40 746 950 684 impreuna cu factura.
- Ambalati produsul foarte bine (daca produsul ajunge deteriorat pe curier nu suntem raspunzatori) apoi puteti sa ne anuntati pe whatsapp sa trimitem curierul pentru ridicare, sau il puteti trimite dvs. la adresa: Loc. Bistrita, Str. Lacului nr. 16
- Termenul pentru servisarea a produselor este de maxim 14 zile de cand a fost receptionat coletul!
1. Comandă produsul și specifică metoda de livrare
2. Vei primi un email de confirmare a comenzii
3. Așteaptă să sosească comanda ta
4. Ridică-ți comanda de la curier
Politica de retur
Condiții pentru retur:
- Termenul de retur: Returul trebuie solicitat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
- Starea produsului:
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de utilizare, fără deteriorări și în ambalajul original complet (inclusiv accesorii și etichete).
- Produsele folosite sau deteriorate nu sunt eligibile pentru retur.
Pașii pentru returnarea unui produs:
- Solicitarea returului:
- Contactați echipa noastră la adresa de email contact@baloanewow.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site.
- Menționați numărul comenzii, produsul pe care doriți să-l returnați și motivul returului.
- Confirmarea returului:
- Veți primi un răspuns în maxim 2 zile lucrătoare, împreună cu toate detaliile necesare pentru procesarea returului.
- Expedierea produsului:
- Trimiteți produsul printr-un curier rapid la adresa specificată de echipa noastră.
- Costurile de transport pentru retur sunt suportate de client.
- Verificarea produsului:
- După primirea produsului, echipa noastră va verifica dacă acesta respectă condițiile menționate mai sus.
- Rambursarea banilor:
- Dacă produsul îndeplinește toate condițiile, contravaloarea acestuia va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare, în contul bancar indicat de dumneavoastră.
Mențiuni importante:
- Rambursarea se face exclusiv pentru valoarea produsului, fără costurile de transport inițiale.
- Dacă produsul returnat nu îndeplinește condițiile de retur (produs utilizat, deteriorat sau fără ambalajul original complet), ne rezervăm dreptul de a refuza returul și de a vă returna produsul, costurile de transport fiind suportate de client.
FAQs
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.